Умови обміну та повернення товару
Обмін / Повернення (Загальне)
Протягом 14 днів, після покупки Ви можете обміняти або повернути товар, згідно із законодавством.
Переконливе прохання, будьте уважні при виборі товару, і ретельно оглядайте товар.
Товари можуть підлягати обміну або поверненню тільки в належному стані.
(Відповідно до статті 9. Закону України «Про захист прав споживачів»):
- товар не був у використанні;
- збережено товарний вигляд (відсутні плями, сліди і запахи, які залишаються після використання; сліди механічного впливу на товар та ін.);
- збережена оригінальна упаковка.
Гарантія поширюється на несправності, що виникли з вини виробника і в разі, якщо повноцінне використання товару неможливо.
Гарантія не поширюється:
- Матеріал, що б'ється (колба, чаша)
- Механічне пошкодження (злизана різьба, вигин і т. д.)
- Пошкодження, викликані неправильним використанням кальяну.
- Пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин.
- Пошкодження викликані з вини Користувача.
Обмін / Повернення (Каталог товарів Е-сигарети)
Відповідно до законодавства України, покупець має право повернути електронну сигарету або комплектуючі до них і отримати назад свої гроші, якщо ці вироби мають заводський брак. Також можливе повернення справного товару, але для цього повинні бути виконані певні умови.
В яких випадках можливе повернення товару.
Ви можете обміняти або повернути електронну сигарету протягом 14 днів після придбання. Але в цьому випадку повинні бути витримані такі умови:
- курильним пристроєм ніхто не користувався;
- упаковка цілісна, комплектуючі також в окремих пакетах;
- ярлики пломби плівки не пошкоджені і не зірвані; у вас є чек і гарантійний талон.
В яких випадках повернення Неможливий.
Несправність-безумовно вагомий аргумент повернути неякісний товар, але тільки в тому випадку, якщо вона виникла не з вини неправильної експлуатації споживачем. Ви не зможете повернути гроші або обміняти курильний пристрій, якщо на ньому помітні сліди пошкоджень. Це можуть бути подряпини на електронній сигареті, тріщини і так далі. Також ви втрачаєте право повернення в разі, якщо користувалися не оригінальними витратними матеріалами – наприклад, картриджами для електронної сигарети. Візуально це, до речі, визначити дуже легко.
Крім того, причиною для відмови в поверненні коштів або обміні пристрою може бути наявність в гнізді, в яке вставляється картридж, рідини або коричневого нальоту. Це означає, що пристрій експлуатувалося неправильно або, знову ж таки, використовувався «лівий» картридж.
Після повернення несправного товару проводиться його експертиза в сервісному центрі. Якщо підтвердиться, що несправність – це заводський брак, споживачеві за його вибором або повернуть гроші, або нададуть інший пристрій.
Якщо ж експертиза покаже, що винен сам споживач, він не тільки втратить право на повернення грошей, але і змушений буде оплатити цю експертизу.
Ще один нюанс. Курильний пристрій, який ви вирішите вибрати замість бракованого, не обов'язково має бути того ж виробника і тієї ж моделі. Тільки в разі, якщо обраний товар виявиться дорожче того, який купували, буде зробить перерахунок, і відсутню суму коштів необхідно буде доплатити.