Україна, м Київ, Прирічна 13
ПН-СБ: 10:00-20:00
НД: 12:00-17:00

У кошику порожньо!

Умови обміну та повернення товару

Обмін / Повернення (Загальне)

Протягом 14 днів, після покупки Ви можете обміняти або повернути товар, згідно із законодавством.

Переконливе прохання, будьте уважні при виборі товару, і ретельно оглядайте товар.

Товари можуть підлягати обміну або поверненню тільки в належному стані.

(Відповідно до статті 9. Закону України «Про захист прав споживачів»):

  • товар не був у використанні;
  • збережено товарний вигляд (відсутні плями, сліди і запахи, які залишаються після використання; сліди механічного впливу на товар та ін.);
  • збережена оригінальна упаковка.

Гарантія поширюється на несправності, що виникли з вини виробника і в разі, якщо повноцінне використання товару неможливо.

Гарантія не поширюється:

  • Матеріал, що б'ється (колба, чаша)
  • Механічне пошкодження (злизана різьба, вигин і т. д.)
  • Пошкодження, викликані неправильним використанням кальяну.
  • Пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин.
  • Пошкодження викликані з вини Користувача.

Обмін / Повернення (Каталог товарів Е-сигарети)

Відповідно до законодавства України, покупець має право повернути електронну сигарету або комплектуючі до них і отримати назад свої гроші, якщо ці вироби мають заводський брак. Також можливе повернення справного товару, але для цього повинні бути виконані певні умови.

В яких випадках можливе повернення товару.

Ви можете обміняти або повернути електронну сигарету протягом 14 днів після придбання. Але в цьому випадку повинні бути витримані такі умови:

  • курильним пристроєм ніхто не користувався;
  • упаковка цілісна, комплектуючі також в окремих пакетах;
  • ярлики пломби плівки не пошкоджені і не зірвані; у вас є чек і гарантійний талон.
Якщо в процесі експлуатації виявили, що курильний пристрій неможливо використовувати за призначенням через його несправності, ви також маєте право його повернути або замінити на інший. Але і в цьому випадку також повинні надати чек, гарантійний талон, упаковка повинна залишатися цілісною.

В яких випадках повернення Неможливий.

Несправність-безумовно вагомий аргумент повернути неякісний товар, але тільки в тому випадку, якщо вона виникла не з вини неправильної експлуатації споживачем. Ви не зможете повернути гроші або обміняти курильний пристрій, якщо на ньому помітні сліди пошкоджень. Це можуть бути подряпини на електронній сигареті, тріщини і так далі. Також ви втрачаєте право повернення в разі, якщо користувалися не оригінальними витратними матеріалами – наприклад, картриджами для електронної сигарети. Візуально це, до речі, визначити дуже легко.

Крім того, причиною для відмови в поверненні коштів або обміні пристрою може бути наявність в гнізді, в яке вставляється картридж, рідини або коричневого нальоту. Це означає, що пристрій експлуатувалося неправильно або, знову ж таки, використовувався «лівий» картридж.

Після повернення несправного товару проводиться його експертиза в сервісному центрі. Якщо підтвердиться, що несправність – це заводський брак, споживачеві за його вибором або повернуть гроші, або нададуть інший пристрій.

Якщо ж експертиза покаже, що винен сам споживач, він не тільки втратить право на повернення грошей, але і змушений буде оплатити цю експертизу.

Ще один нюанс. Курильний пристрій, який ви вирішите вибрати замість бракованого, не обов'язково має бути того ж виробника і тієї ж моделі. Тільки в разі, якщо обраний товар виявиться дорожче того, який купували, буде зробить перерахунок, і відсутню суму коштів необхідно буде доплатити.