У кошику порожньо!

Умови обміну та повернення товару

Обмін/Повернення (Загальне)

Протягом 14 днів, після покупки ви можете обміняти або повернути товар, відповідно до законодавства.

Переконливе прохання, будьте уважні при виборі товару, і ретельно оглядайте товар.

Товари можуть підлягати обміну або поверненню лише у належному стані.

(Згідно зі статтею 9. Закону України «Про захист прав споживачів»):

  • товар не був у використанні;
  • збережено товарний вид (відсутні плями, сліди та запахи, що залишаються після використання; сліди механічного впливу на товар тощо);
  • збережена оригінальна упаковка.

Гарантія поширюється на несправності, що виникли з вини виробника і у разі, якщо повноцінне використання товару неможливе.

Гарантія не поширюється:

  • Матеріал, що б'ється (колба, чаша)
  • Механічне пошкодження (злизне різьблення, згинання і т.д.)
  • Ушкодження, спричинені неправильним використанням кальяна.
  • Ушкодження, спричинені використанням нестандартних витратних матеріалів та запчастин.
  • Ушкодження спричинені з вини користувача.

Обмін/Повернення (Категорії товарів  Трубки, Бонги)

Постанова Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затвердила товари особистої гігієни у списку товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню.

Обмін/Повернення (Каталог товарів Е-Цигарки)

Відповідно до законодавства України, покупець має право повернутиелектронну сигарету або комплектуючі до них і отримати назад свої гроші якщо ці вироби мають заводський шлюб. Також можливе повернення справного товару, але для цього мають бути виконані певні умови.

У яких випадках можливе повернення товару.

Ви можете обміняти або повернути електронну сигарету протягом 14 днів після придбання. Але в цьому випадку мають бути витримані такі умови:

  • курильним пристроєм ніхто не користувався;
  • упаковка цілісна, комплектуючі також в окремих пакетах;
  • ярлики пломби плівки не пошкоджені та не зірвані; у вас є чек та гарантійний талон. 
Якщо в процесі експлуатації виявили, що курильний пристрій неможливо використовувати за призначенням через його несправність, ви також маєте право його повернути або замінити іншим. Але і в цьому випадку також мають надати чек, гарантійний талон, упаковка має залишатися цілісною.

У яких випадках повернення неможливе.

Несправність – безумовно вагомий аргумент повернути неякісний товар, але лише в тому випадку, якщо вона виникла не з вини неправильної експлуатації споживачем. Ви не зможете повернути гроші або обміняти курильний пристрій, якщо помітні сліди пошкоджень. Це можуть бути подряпини на електронній сигареті, тріщини тощо. Також ви позбавляєтеся права повернення у випадку, якщо користувалися оригінальними витратними матеріалами – наприклад, картриджами для електронної сигарети. Візуально це, до речі, дуже легко визначити.

Крім того, причиною для відмови у поверненні коштів або обміні пристрою може бути наявність у гнізді, до якого вставляється картридж, рідина або коричневий наліт. Це означає, що пристрій експлуатувався неправильно або, знову ж таки, використовувався лівий картридж.

Після повернення несправного товару проводиться його експертиза у сервісному центрі. Якщо підтвердиться, що несправність – це заводський шлюб, споживачеві на його вибір або повернуть гроші, або нададуть інший пристрій.

Якщо ж експертиза покаже, що винен сам споживач, він не лише втратить право на повернення грошей, а й змушений буде сплатити цю експертизу.

Ще один нюанс. Курильний пристрій, який ви вирішите обрати замість бракованого, не обов'язково має бути того ж виробника і тієї ж моделі. Тільки у разі, якщо обраний товар виявиться дорожчим за той, який купували, буде здійснити перерахунок, і суму коштів, що бракує, необхідно буде доплатити.